We rock

Ville bara säga att min Sandra är den bästa i världen<3
Du är finast gumman, släpper dej aldrig



Hade turism på morrn. De sög som vanligt.
Vi hade lektion i typ 1 och 1 halv timme.
Och på den tiden skulle vi skriva två frågor,
som tog typ 5 minuter att skriva ,till en text som vi har skrive :P
For sen till stan med Linnéa och Sandra. 
Träffade min söta Malin där. 
Linnéa och Sandr for tillbaka till skolan för att göra nått arbete,
och jag och Malin gick på stan, åt på frasses och hade det mysigt.  

Slutade vid 3 och följde Emilia till hennes älskade jobb Hemköp xD
Sen gick jag tillbaka till stan och träffade min bästis Anton, Christer och Dennis.
Dom sprang omkring på ica som några långa höns xD 

Sen tog jag, Linnéa och Sandra kvart över 4 bussen hem.
Sen på bussen satt jag och mitt älskade Bi och pratade.
Saknar verkligen den tjejen <3







En mysig  kväll med min söta, underbara, fina, vackra kusin <3












 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jenny och Lina, jag saknar sommarjobbet med er :) haha (= puss

2008-11-19 @ 17:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0