TA MITT LIV

Ville börja med att säga att min vänner är dom finaste, underbaraste, vackraste och mysigaste  i hela vida världen!<3

Idag har mitt liv inte varit kul ska ni veta. Man kan väll säga att jag har varti bakis.
Igår hade vi ferre på A-torp. Det spårade fakitskt inte så mycket som jag trodde att de skulle göra.
Det började ganska lungt. Mej och Sandra drack våra fyra  cider vi hade. Sen shotade vi me Pers sprit.
Sen drack jag en grogg som Per hade blandat, den var jättegod.
Sen gick de utför.
Ja tänker inte berätta vad som hände.
Men ialla fall så har min dag varit förjävlig för mamma fick reda på allt. Så det har varit korsförhör hemma. Men inte berättade jag som de var inte, då hade jag inte levat vid dehär laget.
Så nu får jag typ inte vara i stan på helgerna =(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0