I wish it could be christmas every day

SItter och lyssnar på julmusik =) nu längtar jag riktigt mycket till Julen<3

Igår var jag, Linnéa, Anton, Sandra, Per och Malin och såg Twilight=D
Asså serri den filmer är den bästa jag har sett ever<3
Fy fan så bra film, satt och log hela filmen för den var så underbar.
Sen så träffade vi hela HSM gänget, det var synd att inte Vanessa var där. Men hon var sjuk eller nått =(


Snart så kommer Sandra hit, hoppas jag =), då ska vi laga gómat, bada, basta,
chilla med film och godis och sånt shiit =P
Det kommer att blir riktigt mysigt..
Och nu har det gått 2 månader och Lina sa stå ute mitt i natten och röka som något himla ånglok =D



I´m in love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0