I take the shots for you

Nu är jag less på att de inte är någon snö.. Ska den inte komma snart=)

Skolan sög som vanling.. första lektionen var musik, de sög. Men det var roligare än vanligt.
För vi hade allsång typ =P Hahah och Idorna var jätte söta när dom sjöng=) 
Andra lektionen hade vi BaF =P heheh söta folk jag är me=) 
Sen hade va redovisningar och sånt skit, de söög =P 

På stan räddade min Sandra och min Linnéa mej från jobbit folk=) heheh
Sandra följde mig hem och vi åt hammisar och städade mitt rum, skiit kul =P heheh 
Sen såg vi törnrosa och poccahontas=) moget javet xD men det var rå bra=) Älskar sånna filmer <3

Puss hej leverpastej<3
 


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag vill också se Disney!<3

2008-11-23 @ 00:04:29
URL: http://ingetmenmycket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0