2/11

Nu sitter jag kl halv 3 på natten och tittar på en sötis Sandra som ligger och sussar så sött <3 Det går serri inte att sova :P hehee ja förstår inte hur hon kan göra de, det är så förbannat varmt xD
Jag funderar på att hoppa på henne eller nått, men hon drömmer nog en sex dröm om mej.
För jag ser hur hon ler =] Gullit<3

Ikväll så har vi varit hos Pärraponken och chillat med film =)
Det var verkligen jätte mysigt=)
Vi såg en film som hette nånting men Gigoloa och Babas Bilar (Andreas Wilson är rååå fresh <3) och scary movie 4 :P hehehe moget, ja vet :P

Ska nu ta och försöka sova om det går :P hehe


Sandra Johansson min
bästa vän forever<3
I love you bitch<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0