Håååj

Äntligeeeeeeeeen sommarjobbet är sluuuut <33 Men jag kommer att sakna vännerna och stämningen <3
(och räkorna kanske, SKOJJA BA ;) )


För övrigt så hare inte hänt så mycket
Jag ha sove hos Malin typ hela veckan :D de va rå nice<3 hon färgade håret på mej :D det är typ mörktbrut nu<3 I love it<3 men Malin och Sara kallade mig emo. Men de gör inget :P
Sen så missade jag hela festivalen =( förbannade sommajobb och förbannade Lasse som la mitt schema som de va
=(  
Men nu får man peppe inför helgen :D Jag och Carro ska börja peppe imorrn :D hhahaha


XOXO Lavven

Du är alltid bäst<3

Kommentarer
Postat av: anton91

fiint håår :D

2008-06-30 @ 00:38:28
URL: http://anton91.blogg.se/
Postat av: Emilia

Du blev jätte fin i håret :*

Älskar dig gumman <3

puss ses på torsdag :D

2008-06-30 @ 16:31:43
Postat av: Amanda

Jag kommer sakna dig och alla andra på jobbet med (=

2008-06-30 @ 19:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0