<3

Nu var det typ tusen hundra år sen jag skrev något på riktig. Har inte haft någon lust och inspiration att skriva, men nu har jag kanske lite att skriva =)

Idag har jag drygat i mitt rum, det är faktiskt städat så man kan vara där.
Vaknade vid halv tolv och smsade med söta folk.
Hedde igång datorn, duschade, klädde på mig, städade och pratade lite grann i telefon. Och hux flux så var klockan halv 3 =O. Tiden går så fort ibland så man nästa misstänker att en av våra hustomtar ställer fram klockan. 
Sen kom mamma och bompa och Johan hem och då fick jag inte sitta vid datan mer. 
Satte mej då i min säng och ritade. Alltså seriöst, jag har MVG i bild, eller så inte xD, mamma kom in och började bråka lite grann, inte kul. Sen gick jag upp och bråkade lite med bompa. 
Det var meningen att mamma skulle skjutsa mej till Sandra, men de vill dom inte. Sen sa Sandra att hon inte fick vara med någon ikväll =(
Ingrid och Jörgen kom och hälsade på. Mamma, bompa och dom skulle spela spel. Så ja satt och lyssnade på när dom pratat, ganska kul fakitskt =P Dom tyckte att Johan skulle skaffa brud, men de tyckte inte han.
Sen såg jag och Johan lite grann på Harry Potter och fången från Azkaban i väntan på att Harry Potter och fenixorden skulle börja. Johan vän Rasse kom och såg den med oss. Han hade med sig massa godsaker som jag åt upp(, jag tror han vill att jag ska se ut som den Buba Fett eller whatever han heter. Den dära tjocka lerlkumpen i Star Wars xD)
Filmen var iallafall jättebra och jag satt och pratade med den tills den var slut. Fy fan jag hatar när Sirius dör =(  
Sitter nu och chattar med min bästa Malin och Anton.

Puss hej du luktar hårsprej



I mitt hjärta för alltid <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0