Nu...

Nu är jag fan i mej besviken, eller jag har varit det ett tag. Typ hela hösten.
Vad hände med att vi skulle höll kontakten efter nian? =O
Nu fan får det vara nog.
Jag är less på att jag ska vara den som ringer och försöker hitta på saker.
Nu tänker jag sluta göra sånna saker, och om ni vill hitta på saker får in fan anstränga er lite.
Och inte har jag fått ett enda GOD JUL heller...





Jag älskar min Sandra för att hon är: finast
                                                                   sötast 
                                                                   underbarast   
                                                                   vacktast
                                                                   mysigast
                                                                   roligast


Kommentarer
Postat av: Anonym

GOD JUL BÄSTIS ;* <3



jag älskar dig för att du är du ! =)

2008-12-23 @ 17:37:25
URL: http://sandraajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0