Nu är ännu en jul över

Det vart ändå en rätt lyckad jul. Men den kanske inte startade så bra.
Morronen började med att Bompish kom och väkte mej och sa: om en halv timme ska du vara klar.
Och ja ba SHIIT,  det skulle jag aldrig hinna. Men jag gjorde det.
Klockan tio skulle vi fara till Bitte och Nicke och äta julfrunsh, besteståend av "Blöta". Men nog hade min gulliga faster dukat upp världens julbord. Gott var det iallafall. Efter att vi hade äte gick jag, jenny och johan upp och myste i jennys rum och såg Hitta Nemo.
Klockan tolv bar det av till Maxi för att köpa lite mat och sånt.
Hemma igen klockan ett.  Började då städa. och så klart vart jag på jättedåligt humör. Men det brukar man ju bli när man städar.
Lagomt till Kalle Anka kom min fina släkt. Vi chillade och såg Kalle och efter det åt vi. Riktigt gott var det, kommer inte att behöva äta förrän till sommarn xD
Men julklappsöppningen var typ bäst. Min kusin André hade varit snällast i år, för han fick flest pakte.
Själv fick jag äntligen min fina bärbara dator och saker till den, presentkort, småtjaft och en ROSA plattång <3
Vi hade verkligen jättemysigt på kvällen, vi fikade, åt godis, spelade spel och pratade.
En stjärna i himlen till André och Håkan som fixade internat på datorn. Ska ge dom en stor ouss nästa gång jag träffar dom.

Puss hej nu är klockan mycket och jag ska sova :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0