Min helg

Min helg började med att i fredas så skulle vi egentligen ha klassvaka med klassen. Men efter som att det är BF2c som jag pratar om så blev det såklart inget av.
Men jag får iallfall till Carro på kvällen utafallatt det skulle bli något. När jag komme dit satt SötLollo i Carros rum och läste en Fridatidning. I den stod det hur man skulle flörta eller nått sånt =P så vi roade oss med det medans Carro försökte hyra lokalen dom har. Men den där tanten vill inte löna ut den till oss =/
Men det slutade iallafall med att jag, Carro, Lollo, Lisa, Josse och Sofia satt i Carros rum och söp xD 
Lite risigt javet xD  
Sen kom Ida x2, Tobbe, Richard och Cim dit.
Vi satt och chillade och var lite småpackade och hade jättemysigt =]
Bordes verkligen göras om.
Min klass är bäst <3 förutom några personer som ogillas.

Lördag: Jag och Carro vaknade typ 12.  Då skulle jag gå till stan för att möta min mammi, bompi och Jompi =P
När jag gick där i stan så träffade jag Sandra och Per. Dom skrattade åt mej. Jag såg tydligen bakis ut xD Men de va ja typ inte.
Va sprang runt på stan tills jag träffade Bompi och Jompi. Då hänkade jag med dom till mamma kom och då for vi och åt på Max. Jag tror aldrig att jag har varit så mätt som jag var då xD
Sen drog vi till Maxi och handlade. Där träffade jag Bert xD Min förra klassföreståndare =P Han typ kände inte igen mej xD Sen träffade jag Sandra =) De var rätt nice =P
Många minuter senare så satt vi i bilen, jag, mamma, bompa och johan.
Väl hemma så började jag städa och fixa mej fort som blixten. För Sandra skulle komma =) 
När hon komme öppnade vi julklappar och bakade pepparkakehus =) mysigt dära =) 
Efter det såg vi på Grinchen =)
Sen smikade vi oss och tog massa spårade blider xD 
Kvällen slutade med att vi såg på Nightmare before Christmas och Romeo och Julia och lite Sky High.
Jag ska aldrig mer se Romeo och Julia. Jag börja ALLTID storflänna och det tar aldrig slut. Jag satt och grät typ en halvtimme efter att filmen hade slutat xD 



Söndag: Jag vaknade typ 11 och Sandra vid halv 1 xD. Hon pratade i sömnen, gullit =]
Jag såg på Idol, eftersom att jag missade det i fredags. KEVIN BORG<3<3. Killen är inte dålig. 
Sen har jus sutte här vid datan och fördrivigt tiden. Väntar på att klockan ska bli 5 så jag kan fara till stan och träffa min sötkusin <3 Vi ska se Twilight<3, bästa filmen ever =D 

 

Kommentarer
Postat av: lollooo

Erkänn Lina att du blev lite sugen när ja tog ögonkontakt och log ;)

btw...BF2c äger!! :D <3<3<3

2008-12-14 @ 16:30:58
URL: http://lollofurberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0