Hehe

ÄRLIGHET

Ditt äldsta hångel? 17 tror ja
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? Nä de kan jag inte påstå 
Vad tycker du om kärlek? Bra, men kompliserat
När kramade du någon sist? Idag
Saknar du någon speciell person? Jora de gör jag nog =P
Har du svårt för att bli kär? HAhaha OJA!!
När kysste/hånglade du med någon sist? När jag var packad
Ångrar du det? Jepp.
Är du singel? till 1000 %
När fick du senast en komplimang? Today =P
Har du hånglat med någon av samma kön? Kan ha gjort, men är inte riktigt säker =P

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Jora =P
Hånglat med nån riktigt ful: Njaa, ja va fullare
Hånglat med fler än 50 pers? Nä,
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Kan ha gjort, minns inte
Gjort något riktigt dumt? Skojjar du xD
Gjort något du verkligen ångrar? Oja xD
Varit nykter på nyårsafton? Alla hittills
Åkt ambulans? Nepp de har jag ej =P
Gjort nåt olagligt? heheh vart ska ja börja? ;P
Blivit polisanmäld? nepp, och de är bra=)
Fått din mamma att gråta? Typ en gång
Slagit ner någon? Nepp, men de har varit nära
Skämts över dina föräldrar? Skojjaru  xD
Skämts över dig själv? Jo, några gånger xD
Sagt jag älskar dig och menat det? Jåjå :]
Tagit droger? hihihi =] typ
Druckit? OJAA<3
Vilka kläder sover du i? mina kläder
Vad hatar du verkligen? Jag hatar jättemycket nu, så ja vet inte vart jag ska börja
Varit kär? Jora =)
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? eeh.. jooo =(
Är du ensam nu? Jag är alltid ensam
Vill du gifta dig? Asså typ =P
Vill du ha barn? Jora de är klart

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? De kan ha varit Frida
Såg dig gråta? Sandra tror ja
Fick dig att gråta? Romeo och Julia
Du delade en drink med? har typ inte delat med nån
Du gick på bio med? Lillkussen =]
Skällde på dig? Mammi

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? nepp =)
Kramat någon? jora
Pussat någon? nej (A)
Köpt någonting? joo
Sjungit? ojaa!
Saknat någon? alltid

JAG HAR:


Digitalkamera? joo=D
Systemkamera? nej
Telefon på rummet? jepp=P
Egen dator? jaa<3
Könssjukdom? nej =p
Husdjur? En lillpippi
Bra kompisar? Alltid<3
Tar du receptbelagda mediciner? Jupp de gör ja väll .
Vem vill du fika med just nu? Min lover <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0