sådärja=/

Jag och Malin sprang omkring på stan idag för att hitta några fina skor till mej, men inte fanns de några inte =/
Antingen så finns de i fel storlek eller så är dom fula :/
Jag får seriöst fara till Ume eller nått för att köpa skor =(
Sen så skulle jag träffa Carro och Linnéa på stan, men dom kom inte dit förän halv 4.. Och då va polisen på Vintergatan ;) Hahaha Linnéa och Carro tyckte de va jättespännande och följde efter dom ;) För polisen sprang in på Ica...
Men sen blev dom besvikna för polisen gick ut från Ica för de va typ falskt alarm elr nått xD
De blev iallafall inga skor eller nått annat =( eller jo jag fick ett par jättejättejätte fina örhänden av Malin=D Tack SweetiPaj
dom va jättefiina <3
När jag kom hem bytte Bompish och Lassa våran altandörr ;) De va råskojj att titta på för dom tjafsade typ hela tiden xD Men den vart bytt iallafall ;)
Sen resten av kvällen va r jag me Malin och Sandra <3 Vi såg på Shrek den tredje<3 Bästa filmen ever<3

Men nu ska jag snart sova=) så ni får hade så bra=)
 


Varu-08<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0